sobota, 7 grudnia 2013

35!


ma sie tylko raz!
i czuje sie swietnie, nie licze zmarszczek, ktorych mi nie brak, one sa glownie od usmiechania, takie same ma moj tato, tylko on juz sie nie musi usmiechac, zeby je zobaczyc, ;)))
siwych wlosow nie zlicze, ale odkad pamietam mama siwiala coraz bardziej i bardziej, tato z reszta tez, wiec nic dziwnego, na szczescie mam ewe, a ona umie poskromic moje sztywne siwe powykrecane wlosy, o tak potrafi! lubie moje wlosy, lubie siebie, lubie to jak zyje, lubie, jak zycie sie ciagle zmienia, tesknie za tymi ktorych nie mam na wyciagniecie reki, ale ciesze sie ze oni moga nas odwiedzac. byla u nas mama i byla ola i kuba ktory dal sie poznac tylko z tej najlepszej strony ;)
robie to co lubie, lubie to co robie, jestem szesliwa
mam przyjaciol na ktorych moge liczyc, mam rodzine ktora kocham nad zycie, nic wiecej mi nie potrzeba!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz