poniedziałek, 8 sierpnia 2011

adas


masz juz kochanie 2 latka, niewiele mowisz, ale wiesz czego chcesz, takich samych butow jak zosia, chcesz wieczorem lezec ze mna i zosia i sluchac o czym czytamy, dzis bylo o nusi i owcach, wytrzymales cala, co mnie bardzo zdziwilo, o nusi i losiach juz nie dales rady, ale ja ci sie zupelnie nie dziwie ;)
nie chcesz jezdzic w wozku, najlepiej na hulajnodze, pieszo, albo na zosi platformie przyczepionej do wozka.
twoim najlepszym kolega jest sasiad z dolu, olus.
dzis wieczorem miales do mnie pretensje, ze poduszka wyglada inaczej (zmienilma posciel ;)
nie potrafisz powiedziec zosia, ani nic podobnego, jedyne co ci wychodzi to 'ziii'. jednego dnia rano (ja lezalam i udawalam, ze spie) a wy w kuchni sie 'uczyliscie'. zosia mowila ci: 'adas, powiedz 'zi'
ty na to ' ziiii' a zosia 'brawo adam!!!'
i tak jeszcze ze 3 razy. za kazdym razem cie chwalila. jak tylko wstales (ja ledwo przytomna sciagnelam ci nocnego pampersa) zosia zapytala czy chcesz majtki i czy moze chcesz JEJ majtki, oczywiscie chciales ;) zalozyczla ci je jak nalezy, a potem sciagnela jak robiles siku na nocnik.

jestes niemozliwy w sklepie. w zwszlym tygodniu zabralam was na zakupy do polskiego deli, bez wozka. musialam bardzo szybko wychodzic, nawet nie wiem ile bulek dotknales, jedna ugryzles i ta kupilismy, a tak w ogole kto to widzial trzymac pieczywo na tak niskich polkach!!!
w wiekszych skelpach lubisz sie chowac, wychodzic, wcale ci nie przeszkadza, ze nas nie widzisz. doprowadza mnie to do szalu.

lubisz ogladac bolka i lolka, calkiem jak twoja siostra w twoim wieku, poza tym thomas tez jest ok, elmo i george.

ulubione ksiazki? hm, to sie zmienia caly czas, ale lubisz bum, bum, bum o gorylach i kumie, o meli na rowerze i o biedronce, a no i kicie kocie polubiles ostatnio. czesto siadasz i ogladasz ksiaki sam, dosiadasz sie do zosi, albo ona do ciebie, siedzicie sobie razem i ogladacie.

lubisz sie bawic samochodami i pociagami, jezdzic na plazmie, gotowac, rzucac pilka. no i bierzesz udzial w wiekszosci wymyslonych przez zosie zabaw.

lubisz sie przytulac i rozdawac buziaki, co mnie bardzo cieszy, bo dostac buziaka od twojej siostry nie jest latwo, tak powiem. nie pozwalasz mi spiewc, krzyczysz gosno: 'nie mama, nie!'

masz burze kreconych wlosow po mnie i szelmowski usmiech po tacie. do kogo jestes podobny??? hmm, zdania sa podzielone, napewno nie do siostry ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz