wtorek, 19 lutego 2013

dzien prezydenta

zacza sie od amerykanskiej uczty, frytki z playdoh na sniadanie ;)
te rozne narodowe swieta, na ktore kiedys zupelnie ne zwracalam uwagi, sa dla nas teraz zrodlem inspiracji do nauki o panstwie kotrego ucze sie razem z wami kochane dzieci, bo ja moze tu jestem 10 lat, ale i tak jestem 'nietutejsza'


tak wiec uczyslismy sie w miare mozliwosci wszyscy czegos nowego. adam zacza wykazywac male bo male, ale jakies tam zainteresowanie literami, prawda. walna jednego dnia na kartce wielkie piekne A i smie trwierdzic, ze to znaczy adam. wiec zaczelam go wyprowadzac powoli z bledu. w zeszlym tygodniu mielismy swietna lekcje alfabetu. bardzo sie wszytskim podobalo. no i tak od czasu do czasu, zeby nie przedobrzyc, wprowadzamy literki do adama zestawu w ktorym tymczasem tylko A i Z  sie znajduje.
P i for president
P is for penny
a tu adam od siebie, mysle ze nie do konca wiedzial, ze to tak jest, bo przeciez mial przed soba kupke centow, powiedzial z powaga:
P is for pieniazek!!!!!!
tak adasiu masz racje!!!


potem budowalismy z klockow ktore nazwe swa wziely od samego prezydenta lincolna. czyli linkoln logs, bo wlasnie w domu z takich bali ten wazny prezydent mieszkal. jakos ciezko zbudowac nam bylo dach, instrukcja gdzies sie zgubila, powiem wam, ze te klocki wcale nie sa takie proste jak by moglo sie wydawac...

po obejrzeniu zdjec pana washngtona, zosia stwierdzila, ze on jest na tym papierowym pieniazku. polecialam cala szczesliwa do portfela, bo przeciez gotowke, to ja zwsze mam, moze nie powinnam tego pisac ;), zagladam, a tam pustka, nawet jednego prezydencika, zadnego!!! wielki to byl zawod...

no ale mozna bylo pana pierwszego prezydenta narysowac ze zdjecia z komputera. wyszedl nam chyba ladniejszy niz w rzeczywistosci. adam dojrzal, ze ma takie same niebieskie oczy jak on! ja widze podobiensto do adama fryzury sprzed tragicznego ciecia. zosi sie podbalo, ze mial na zdjeciu rozowe policzki.



adama praca z moja mala pomoca oczywiscie ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz